Budujemy narrację w filmie wizerunkowym

Tworzeniu filmu wizerunkowego musi przyświecać konkretny cel biznesowy.
To ważne, aby ustalić kto będzie odbiorcą materiału oraz co chcemy mu za jego pomocą powiedzieć.

No właśnie – powiedzieć. Film musi posiadać narrację, a w tym artykule pokażemy Ci kilka przykładów w jaki możemy przekazywać informacje w filmie korporacyjnym. Nic nie zrobi tego lepiej, niż posłużenie się przykładami. Sięgnijmy do naszego portfolio.

Pomysł 1 – Film w typie teledysku

To forma, w której historię opowiadamy jedynie za pomocą obrazów.
Cieszymy oko widza wybranymi ujęciami, którym towarzyszy dobrze dobrana muzyka.
Jeżeli Twoim celem jest prezentacja np. miejsca lub procesu i jest on na tyle nieskomplikowany, że nie wymaga dodatkowego wyjaśnienia – może to jest sposób stworzenia Twojego filmu.

Klient: Steinhaus
Cel: Prezentacja zaplecza produkcyjnego

Pomysł 2 – Teledysk z oprawą graficzną

Ten mały dodatek w postaci grafiki może wiele zmienić.
Wprowadzenie animowanych napisów jest zasadne, jeżeli chcemy przekazać odbiorcom konkretne informacje i skupić ich uwagę.

Klient: Motorpol Wrocław
Cel: Film wspierający sprzedaż akcesoriów w salonie samochodowym

Pomysł 3 – Narracja lektora

To najpopularniejszy sposób przekazywania informacji w filmach wizerunkowych.
Stworzenie tekstu lektora jest zadaniem naszego Studia, które wykonujemy w oparciu o informacje merytoryczne otrzymywane od Klientów.

Klient: Wojdyła Business Park
Cel: Promocja powierzchni biurowych do wynajęcia

Pomysł 4 – Narracja eksperta

Jeżeli w Twojej firmie pracują eksperci, a w dodatku mają potencjał i zapał do wystąpienia przed kamerą – to bardzo dobry pomysł.

Klient: ATLAS Ward
Cel: Przedstawienie unikalnych cech zrealizowanego projektu inwestycji

Pomysł 5 – Zatrudnienie profesjonalnego aktora

Pełni pasji i zaangażowania pracownicy raczej nie są profesjonalnymi aktorami.
Jeżeli chcemy ułożyć scenariusz wymagający zapamiętania dłuższych tekstów, wypowiedzi nagrywane w ruchu – to zdecydowanie zadanie dla profesjonalisty.

Klient: Nawi Design
Cel: Prezentacja procesu produkcji produktu dla Klientów indywidualnych

Który sposób narracji byłby odpowiedni dla prezentacji Twojego biznesu?
Porozmawiajmy podczas darmowej konsultacji.