Produkujemy filmy korporacyjne.
Robimy to dobrze.
Tworzone przez nas filmy korporacyjne to przemyślane koncepcje, które wspierają cele biznesowe organizacji.
Zadaniem filmu korporacyjnego jest zaprezentowanie firmy z najlepszej możliwej strony i pozostawienie w pamięci odbiorców kluczowych informacji biznesowych.
Filmy korporacyjne, często nazywane wizerunkowymi, mają również za zadanie przedstawić kulturę organizacji, jej zaplecze i możliwości. Nasze realizacje filmowe są kompleksowe. Prowadzimy Klientów przez cały proces współpracy, dzieląc się z nimi wiedzą i inspiracjami.
Choć naszą siedzibą jest Wrocław, często zdarza nam się realizować filmy korporacyjne w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach oraz Krakowie.
PLAC SOLNY 15
50-062 WROCŁAW
Nasi klienci
Przykładowe filmy korporacyjne
Teledysk o firmie
Klient: Steinhaus
Cel: Prezentacja zaplecza produkcyjnego
Film z narracją lektora
Klient: Wojdyła Business Park
Cel: Promocja powierzchni biurowych do wynajęcia
Porozmawiajmy podczas darmowej konsultacji.
Który sposób narracji w filmie korporacyjnym byłby odpowiedni dla Twojego biznesu?
- Niezobowiązująca, 60 minutowa rozmowa on-line
- Ustalenie wstępnej koncepcji produkcji
- Indywidualna wycena realizacji
Zostaw nam swój numer. Oddzwonimy.
Portfolio
Poznaj więcej przykładów naszych filmów korporacyjnych.
Zapoznaj się z naszym portfolio.
Opinie klientów
Marzena Uram
Marketing Manager
Współpracujemy z INTHESKY Production House od kilku lat, realizując różnorodne projekty - od małych produkcji digitalowych po wysokobudżetowe, ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji. Niezależnie od zadania, zawsze zaskakują nas kreatywnością i świeżym pomysłami, dostarczając realizacje na najwyższym poziomie. Cenimy ich również za trafny dobór członków ekipy do każdego projektu.
Polecamy INTHESKY wszystkim, którzy chcą czuć się dobrze zaopiekowani i nie martwić się o dotrzymanie terminów swoich kampanii.
Aleksandra Dudek
Menedżer Produktu
Świetne pomysły, kapitalne realizacje, organizacja zapięta na ostatni guzik i wymarzony dla zleceniodawcy kontakt z klientem 😉
Dlatego właśnie z INTHESKY przeprowadziliśmy już kilka telewizyjnych oraz digitalowych kampanii reklamowych i wracamy tu zawsze przy pomysłach na nowe produkcje.
Polecam w 100%!
Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Marketingu
Motorpol Wrocław
Od 2020 roku ITS tworzy dla nas produkcje filmowe promujące naszą markę oraz sprzedawane samochody. Zawsze możemy liczyć na kreatywne rady i pomysły, które przekładają się na bardzo dobrą oglądalność i skuteczność marketingową wytworzonych materiałów w działaniach reklamowych.
Tomasz Wiącek
Właściciel
TTM Polska Sp. z o.o.
Ekipa INTHESKY zbudowała świetną narrację na temat naszej propozycji biznesowej. Duża wartość merytoryczna współpracy i równie dobry efekt końcowy projektu.
Anna Ciesiółka
Właściciel
Film promujący salony samochodowe Ciesiółka Auto Group został zrealizowany z najwyższą starannością i spełnił nasze oczekiwania.
Jakub Kozłowski
Współwłaściciel
Kozłowski Wędliny
Firma INTHESKY wykonała film promujący markę Kozłowski Wędliny.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy!
Izabela Błaszczyk
Dyrektor ds. Personalnych CEE i Administracji
Wspólnie z agencją INTHESKY przeprowadziliśmy już kilka projektów z obszaru HR i przy kolejnych chętnie skorzystam ze wsparcia Panów Michała i Mateusza! Pełen profesjonalizm. Zawsze z inicjatywą, terminowo, sprawnie i konkretnie.Polecam, zwłaszcza jeśli zależy Ci na realizacji projektów biznesowych przy zachowaniu tej odpowiedniej dawki artyzmu i piękna. Warto podkreślić, cały zespół cechuje duża samodzielność i odpowiedzialność w procesie realizacji. W akcji, Panowie są praktycznie „bezobsługowi”, co bywa bezcenne.
Proces współpracy
1. Koncepcja
Posiadając wiedzę o biznesie, możemy zaproponować kreatywny scenariusz filmu lub kilka jego wersji. Na etapie koncepcji wybieramy również sposób prowadzenia narracji (kilka przykładów pokazaliśmy powyżej).
Pracując nad koncepcją bardzo ważna jest świadomość na temat budżetu produkcji. Podczas pierwszego spotkania podzielimy się inspiracjami i przykładami naszej pracy, opowiemy o wpływie zastosowania poszczególnych technik i zasobów na całkowitą kwotę za wykonanie filmu wizerunkowego.
2. Pre-produkcja (koszt od 1000 zł netto)
Do przykładowych działań możemy zaliczyć:
– wizję lokalną, podczas której wybieramy przestrzenie do nagrań,
– wyszukanie dodatkowych lokalizacji nagrań,
– casting aktorów i ich obsługa prawna,
– wybór techniki kamerowej i oświetleniowej,
– organizacja planu zdjęciowego, booking ekipy i ustalenie harmonogramu pracy
3. Produkcja (koszt od 5 000 zł netto/dzień)
ITS Production House to stała ekipa filmowa.
Nasz zespół składa się z reżysera, operatora, pilota drona, fotografa oraz asystenta planu. W tym składzie jesteśmy w stanie wykonać 90% filmów, które możesz oglądać w naszym portfolio. To gwarancja, że Twój film wizerunkowy nie będzie ustępował jakością innym produkcjom z naszego dorobku.
Posiadamy własne zaplecze techniczne, nasze filmy realizujemy kamerą RED połączoną z najwyższej klasy optyką. Wykorzystujemy profesjonalne oświetlenie filmowe. Jeżeli to za mało, zapraszamy do projektu dodatkowych specjalistów oraz sprzęt. Współpracujemy z profesjonalnymi
4. Post-produkcja (koszt od 1 000 zł netto)
Podstawą post-produkcji jest montaż filmu. Towarzyszy mu korekcja barwna, udźwiękowienie oraz oprawa graficzna. To moment, w którym pierwszy raz widzimy jak nasza koncepcja zamienia się w gotowy do pracy materiał.
Poznajmy się lepiej
Zacieramy granicę pomiędzy filmem i biznesem
Jesteśmy zorientowani na osiąganie przemyślanych celów i wygenerowanie szybkich zwrotów z inwestycji w film.
Mamy stały zespół realizacyjny
Jesteśmy częścią INTHESKY Agency
Jesteśmy w branży od ponad dekady
Optymalizujemy budżet produkcji
Fotografujemy
INTHESKY Production House
Jesteśmy małym zespołem produkcyjnym o wielkich możliwościach.
Większość produkcji realizujemy własnymi zasobami, ale nie stronimy również od angażowania najlepszych specjalistów do współpracy nad Waszymi celami. Nasze indywidualne podejście do potrzeb Klientów pozwala nam z jednej strony tworzyć content dla mikrobiznesu, a z drugiej realizować wysokobudżetowe projekty reklamowe.